Συμβουλές για ενισχυση του ανοσοποιητικού

Συμβουλές για Ενίσχυση του Ανοσοποιητικού

1. Διατροφή

  • Αυξήστε τα φρέσκα φρουτα και ειδικά αυτά που έχουν πολλή βιτ. C όπως το πορτοκάλι, η φράουλες και τα ακτινίδια

  • Φυσικοί χυμοί πχ. πορτοκάλι και ρόδι

  • Λεμόνι, νερό με λεμόνι

  • 1 ποτήρι νερό, 1κ,γλ. Σόδα και 1 λεμόνι για αλκαλοποίηση του σωμάτος. Το όξινο ph που δημιουργείτε από το στρες και από τρόφιμα όπως τα γλυκά συμβάλει σε πολλά πρόβλήματα υγείας και ρίχνει το αμυντικό μας σύστημα. 1φ-ημέρα

  • Φρέσκα ωμά λαχανικά πλημμένα καλά μαζί με ξύδι

Τα φρουτα και τα λαχανικά θα σας δόσουν ευεξία, ενέργεια, ελαφρότητα και θετική ωθηση στο ανοσοποιητικό σας!

  • Αποφύγετε βαρυά φαγητά, πολύ μαγειρεμένα και το κρέας που είναι βαρύ για τον ανθρώπινο οργανισμό. Προτιμείστε λευκό κρέας πχ ψαρι. Το ελαιόλαδο να μπαινει στο τέλος του μαγειρέματος. Όσο πιο βαρύς γινόμαστε πχ μετά από ενα βαρύ γεύμα, τόσο πιο ευάλωτο γίνεται το ανοσοποιητικό μας. Αντίθετα ένα ελαφρύ γεύμα και στην ποσότητα που είναι επαρκής, χωρίς να βαρύνουμε, βηθάει τον οργανισμό να έχει ισχυρότερη αμυνα.

  • Αυξήστε το νερό!!!

  • Μπαχαρικά όπως κουρκουμάς και τζίντζερ

  • Βότανα και ζεστά αφεψήματα όπως εχινάκεια, φασκόμηλο, φλισκούνι για απόχρεψη, μέντα για πονόλαιμο και πονοκέφαλο, ευκάλυπτος για αναπνευστικό (και εισπνοές). Τοσο οι ιδιότητες των βοτάνων όσο και η θερμότητα βοηθούν στην άμυνα και στην εξουδετέρωση του ιού

  • Χαλαρωτικά βότανα όπως λεβάντα (και ως αιθέριο έλαιο στο χώρο), χαμομήλι, τίλιο, λουίζα και για αποτοξίνωση!, γλυκάνισος, βαλεριάνα

  • Μέλι, βασιλικός πολτός, πρόπολη.

  • Προτιμείστε το μέλι από τα γλυκά. Η ζάχαρη ρίχνει πολύ το ανοσοποιητικό σύστημα και την ψυχολογία καθώς δημιουργείται υπογλυκαιμία από την υπερέκκριση ινσουλίνης.

  • Συμπηρώματα βιταμίνης C, πρόπολης, εχινάκειας, βοτάνων πχ μείγμα με έλαιο φασκομηλου κ.α., Μg

2. Κίνηση, ασκήσεις σώματος. Προσαρμογή και για μέσα στο σπίτι. Απαραίτητα για την καλή φυσική κατάσταση του οργανισμού.

3. Βαθυές Αναπνοές!!!!! Πολύ βασικό για την καλή λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος.

4. Υγιεινή.

Χέρια, 1-2 φορές/ημέρα ντουζ-μπάνιο, καλός καθαρισμός και αερισμός σπιτιού!

5. Υπνος ποιοτικός και επαρκής. Απαραίτητος για την καλή άμυνα. Προσπαθείστε να κοιμάστε νωρίς πχ γύρω στις 11 (όχι μετά τις 12)

6. Οικονομία ενέργειας!

  • Αποφύγετε πολλές ώρες εργασίας. Κάντε διαλλείματα για ξεκούραση!

  • Οχι πολλά πράγματα μες την ημέρα που δημιουργούν διάσπαση καιστρες

  • Αποφυγή έντονης σωματικής κούρασης, αίσθημα βάρους πχ και από πολύ φαγητό

7. Καλή Ψυχολογία.

Η ψυχολογία μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην καλή κατάσταση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

  • Προσοχή!!!! Ο φόβος, ο πανικός, η έντονη αγωνία και ανησυχία ρίχνουν κατευθείαν το ανοσοποιητικό.

Για αυτό ενισχείστε την Θετική Ψυχολογία σας με την Αγάπη και την Χαρά. Η Αγάπη προς τον εαυτό μας και τους άλλους προλαμβάνει και θεραπεύει! Νώστε την Αγαπη σας να κυριαρχεί πάνω από τον φόβο!

  • Προσοχή!!!! Οι συγκρούσεις, εντάσεις εσωτερικές και με άλλους προκαλούν πτώση του ανοσοποιητικού. Η αυτοαποδοχή και αυτοσυγχώρεση… η συζήτηση με στόχο την αλληλοκατανόηση, η αποδοχή και η συγχώρεση των άλλων ανθρώπων, βοηθούν!!!

  • Αξιοποιείστε τον χρόνο σας για εσωτερική εργασία, εσωτερίκευση, γράψιμο… ευκαιρέια για ανασκόπηση ζωής, επαναπροσανατολισμό στόχων, δημιουργία και οραματισμό ονείρων.

  • Αποφύγετε αρνητικές συζητήσεις και τον βομβαρδισμό της τηλεόρασης-ειδήσεις. Μιλείστε με τους ανθρώπους σας για σχέδια, όνειρα, ενδιαφέροντα, για φύση, τέχνη κ.α. Ανταλλάξτε θετικά σχόλια, ευχές, αγάπη!

  • Ασχοληθείτε με χόμπι και ασχολείες που σας ευχαριστούν όπως ζωγραφική, μουσική, χορός, θετικά βίντεο, ταινίες, φροντίδα σπιτιού, πλέξιμο, στευρόλεξο, Suduku κ.α.

Έτσι γεμίζει δημιουργικά ο χρόνο σας, εμψυχώνεται τον εαυτό σας και βάζεται το νου σας να ασχολείτε με θετικά πράγματα ή σε μη σκέψη.

  • Το χιούμορ και το γέλιο μπορούν να είναι ένα τέλειο αντόδοτο! Ταινίες, κόμικ πχ Αρκά, παιχνίδια επιτραπέζια, παιχίδι με παιδιά, παραμύθια! ——-Σοφία ΠαπαμάρκουΟλιστικός Διατροφολόγος & Σύμβουλος-Εμψυχώτρια

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *